2010-01-11

Går lite vilse

:)  Marie undrade var jag höll hus. :) Ja, nu har jag så många bloggar att jag går lite vilse då och då. Jag höll till och med på att missa Let´s Dance i fredags för jag hade inte brytt mig om att kolla TV-tablån. Men jag såg nästan hela i alla fall. Tony hade skaffat sig ett prydligt litet skägg såg jag. (fniss)

Fast jag tycker de kan lägga av med allt homobabbel och hålla sig till ämnet, som ju är dans. :(

Annars är det kallt som vanligt. Nu får vi tydligen igen för alla grågröna vintrar. Fast en bra sak är ju att det håller sig till en temperatur. Det värst asom finns är ju när det svänger hela tiden mellan frys o tö. Då blir det ju så halt.

Men nu ska jag träna styrketräning och tvätta veckans tvätt.
Ha´det!
NatureFootstep.com

8 kommentarer:

  1. Har sett riktigt många KOLTRASTAR. Piggar ju upp lite. Men det är väl de som varit lata och stannat kvar i kylan. Ingvar.

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du har att göra du! =)
    Jag fick en sådan där fibrosmäll idag så nu känns det som jag har influensa igen. Det värsta går väl över till imorgon efter en natts sömn. Jaja, så är mitt liv nu. *suck*
    Imorgon kommer min pojkvän (!) över och ska ta hand om mig och vara min lilla springpojke. hehe Han får nog väldigt lite att göra om jag känner mig själv rätt för jag kommer nog mest sova... Kram! ♥

    SvaraRadera
  3. Går du vilse bland bloggarna? :)Jag har fyra nu.....bildspeglarna är raderad och så har jag två som jag håller på att avveckla på metro....men det ska bli två när jag är klar :)

    SvaraRadera
  4. koltrastar finns det gott om.

    Inte visste jag att du har en pojkvän Marie. :)

    SvaraRadera
  5. Jo, vi offentliggjorde det i lördags. =)
    Vi var tillsammans när jag var 18 men sen har vi inte umgåtts på en 15 år och en dag ringde telefonen... Så nu har vi setts sen i slutet på november. Det är ju skönt att slippa gå ut och leta efter en date. hihi
    Jag mår inte mycket bättre idag så nu ska jag gå och lägga mig igen.
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  6. Då får jag gratulera och hoppas på allt gott för er båda. Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack kära faster! Kramis! ♥ =)

    SvaraRadera
  8. Det är kanske rätt väg att få behålla pojkvännerna! Att sova medan de är på besök. *ler
    Ingvar.

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography