2010-02-10

länkar

Upptäckte just att det finns två sätt att få upp kommentarerna.

Marie liksom jag fick inte Lils länk att funka. Jag fick upp kommentarfönstret när jag trycker på "Kommentarer" under inlägget. Det verkar ha begränsat utrymme för hela länken kom inte med.

När jag trycker på inläggets rubrik får jag upp kommentarerna under inlägget och då är hela länken med.

Begripligt? Har inte tänkt på att det gör någon skillnad. :(



http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6569270.ab

Nu har jag sett det. Man förstår att han blev lite avig.

NatureFootstep.com

6 kommentarer:

  1. Ja, den väderleksrapporten lär folk komma ihåg ett tag! *asg* Ska slänga ut den på Facebook så fler får garva lite. =)

    SvaraRadera
  2. Lite skumt är ju detta med länkarna här då.

    Jag har den sidan där kommentarerna syns mot den ljusblå bakrunden som favorit.

    För när man trycker på +/-100% knappen i komentarsformuläret och tar ned den till 75%, så syns ju hela länken och då tror man ju att det skall funka fast det inte syns på 100%.

    (All annan typ av text hoppar ju till nästa rad.)

    SvaraRadera
  3. Så ska en väderrapport presenteras för att få genomslag!
    :O)

    SvaraRadera
  4. Länken som du skrev är ju sammanhängande och delas då inte upp på flera rader som "vanliga" meningar med fler korta ord gör. Det verkar som om orden är begränsade här hur långa de får vara så den kapas då istället och därför syns inte hela.

    SvaraRadera
  5. Ja, fast krymper man ned kommentarsfältet till 75%, så finns ju hela länken. Det är det som är konstigt att inte hela kommer med vid kopiering. Det gör de ju när man kopierar i sökfälten.
    Hej och Hå...... Nu vet vi i alla fall detta. Dumt med långa länkar här då...... Ha det......

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography