2010-03-13

Så skickade de Anna

Ingen speciell låt tyckte ju jag. Fast jag undrar ju vem som knycker hennes gitarr? Och vart den tar vägen. Ett jättemysterium. Har de någon som kommer smygande och tar den? Utanför kamera linsen? Sen såg jag att hennes dojjor har diskuterats. Och, ja det kan man ju diskutera kanske. Ska bli intressant att se om hon får ha dom i Norge.

Den som ev undrar hur det gick i Oxelösund får hoppa över till de andra bloggarna. Det finns inlägg både på NatureFootstep och fågelbloggen.

Suss gott
NatureFootstep.com

4 kommentarer:

  1. Tyckte programmet var kanonbra! En skymt av Pontare, många roliga artister och Malenas låt i hårdrocksformat. Alla gjorde bra ifrån sig. Mycket underhållande. Själv röstade jag på Andreas.....

    Man skall nog höra de flesta låtar flera gånger innan man dömer. Vissa undantag förstås, som t.ex. Harvest Moon, Still Got the Blues m.m.

    Oh! Dolph är ju trevlig. Läste att han hade toppbetyg från KTH i ungdomen.

    Skorna är lika fula som mina var/är. Undrar om jag slängde dom lila,som jag brukar ha när jag plockar blåbär! Urgammal modell. Passar inte vidare bra till klänning.

    Du lyckaes ju åstadkomma mycket i Oxelösund!

    SvaraRadera
  2. Ytterligare en Blondin till ESC! Anna lyckas säkert mycket bättre, främst tack vare hennes personliga röst. Den gillar jag, de andra artisterna lirar i en betydligt lägre division. Gitarren ja, men vem har snott alla Musiker?? Till skillnad från Lil så tyckte jag programmet var helt värdelöst, förutom Anna då. Har du sett några Snömyggor dansa ovan snön? Men det var väl knappast någon sådan du blev stungen av? Ingvar.

    SvaraRadera
  3. Ha, ha....Tur att smaken är olika, annars skull det inte finnas många
    artister.

    Jag såg ju tyvärr IDOL. Tyckte först att Anna var jättebra.
    Fast det dröjde det inte länge förrän hon tråkat ut en fullständigt med sitt betende och det faktum att hon inte ville lära sig att man kan tolka sånger utifrån vad de handlar om. Hon envisades med att sjunga allt på samma sätt. Hon kunde lika gärna ha sjungit samma låt hela tiden. Urtrist!

    Det var därför hon åkte ut från IDOL, fast det fanns andra med sämre röst.

    “Nu är hon ju ett år äldre, så vi får ju se om hon ändå tog till sig något av det hon verkligen behövde.”

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det befriande med olika tycke och smak. Hade aldrig sett varken Anna eller idol, så hon var ´fräsch´ för mig! Annars borde de flesta s.k. artister jobba lite på andningsteknik, och fatta att de har förstärkare så de inte behöver skrika. Fast det är ju ett sätt att dölja den obefintliga sångrösten. Ett litet (ironiskt?) leende till Lil. Vad beträffar skorna, så kanske hon vill visa att hon står fast förankrad i ´myllan´?? Ingvar.

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography