2011-09-28

Klaga via bloggen.....

... det är visst det enda som hjälper numer. Någon på Tele2 hittde ju mitt förra inlägg så efter ett par email så ska jag få tillbaka pengarna.

Men jag undrar ju varför jag ska behöva skriva ilskna bloginlägg för att få kompetent support. Detta gäller nu både Comhem och Tele2.

Hädanefter ska jag nog börja med bloggen och se vad som händer. Det verkar lättare att få support via den än att trassla sig igenom fruktansvärda telefonväxlar och sen ändå hamna hos personal som knappt vet vad de själva heter.

NatureFootstep.com

Etiketter:, , ,

7 kommentarer:

  1. Jo, det finns säkert en stor anledning. De söker nog igenom bloggar m.m. för att se om deras namn förekommer i negativa termer? Och dålig ´reklam´ kan ju spridas rasande fort på nätet, så de har nog folk till det också, eller? Om alla var lika envetna som du, så kanske det kunde bli bättre ordning på företagen!

    SvaraRadera
  2. Sökert är det så att de har kommit på att det inte är så bra reklam när de får kritik via nätet/bloggar. Folk hittar sådant!

    Själv "söker jag alltid" efter information om företag, saker och ting innan jag handlar eller beställer något!

    SvaraRadera
  3. Ja, han som hittade dig på bloggen, kanske fick mer beröm än han förtjänade?? Var ute lääänge inatt på bl.a. en skogsväg som blev lite längre än jag tänkt. Vad fick jag se : om inte några TALGSVAMPAR. Fast de såg mest ut som utspilld filmjölk i lampljuset. Sådana där sammanträffanden är nästan lite kusliga. ... och sista halvmilen fick jag åka Polisbil. De undrade vad det var för en ´knäppgök´ Trevligt var det iaf.. *ler

    SvaraRadera
  4. Men vad bra att det fungerade :)

    SvaraRadera
  5. Ingvar: Hur hittade poliserna dig då?
    Janet

    SvaraRadera
  6. Jag brukar gå längs de större vägarna ibland, och de brukar stanna och fråga hur jag känner det och för att språka bort en stund. En gång gick jag vilse, och var ute och gick i 11 timmar innan en polisbil stannade och plockade upp mig ... drygt 1 mil hemifrån. Vi samarbetar och de brukar fråga om jag sett något, när jag är ute på nätterna. Det var ett långt svar för ett enkelt spörsmål! *ler Kraamis!

    SvaraRadera
  7. Ha, ha lite äventyrligt sällskap ja....

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography