2012-05-30

SJ och reklamen

SJ borde sluta göra reklam för hur bra det är att åka tåg.

Söndagen 24 juni ska jag åka till Skottland. Sitter vid datorn och försöker finna en bra resväg till Arlanda. Men det blev tji.

Mitt plan avgår 10.25. FÖRSTA tåget Katrineholm-Stockholm går 10.53 den dagen.

Så, en uppmaning till SJ, om ni vill att vi ska åka tåg får ni se till att det finns tåg att åka med.

Jag får ta bilen och boka långtidsparkering.

NatureFootstep.com


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

  1. Ja tåg går ju inte att åka från Katrineholm, om man skall vara någonstans tidigt.

    "Taxi" blir kanske billigare än långtidsparkering?

    Det kostade 2300:- när jag åkte till Stockholm i September förra året med Taxi Norr. Måste förhandsbeställas i så fall! "Ta prisuppgift!"

    SvaraRadera
  2. Har du funderat på Långfärdsbuss? Det kanske går förbi någon? Annars kanske du kan göra upp ett bra pris från K-holm - Arlanda, det blir nog inte dyrare än Taxi från S-thlm, eller. Trevlig resa om du kommer iväg!

    SvaraRadera
  3. Långtidsparkeringen på Arlanda var jättesmidig! Buss som går var 15:e min och i augusti när jag var på Hawaii kostade det 650 kr för 12 dagar :) Tyckte det var bra pris!Tror vi betalade samma på Skavsta för 10 dgr... Skönt att sätta sig i bilen o komma hem direkt utan att trassla med buss o tåg!
    /J

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography